VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Tilaus ja toimitus

Tilauksen yhteydessä tilaajan tulee vastata antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta.

Lähetettyäsi tilauksen saat sähköpostilla vahvistuksen siitä, että tilauksesi on tullut perille. Jos maksaminen keskeytetään, tilaus peruuntuu automaattisesti.

Verkkokaupan tuotteiden voimassa olevat hinnat näkyvät kaupan sivuilla. Kuluttajille näkyviin hintoihin sisältyy arvonlisävero. DESIX / Nordic Standard Goods Oy pyrkii huolehtimaan tuotteiden saatavuudesta ja päivittää tietoa varastosta mahdollisimman usein.

Toimitustavat

Verkkokaupasta ostettujen tuotteiden toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Näet eri toimitustapojen kulut ostoskorissasi, kun tuotteet on valittu.

Huomaathan, että vaaranvastuu (riski esim. tuotteen vaurioitumisesta tai katoamisesta) siirtyy sinulle, kun tuote on toimitettu. Mikäli pakkaus vaikuttaa vaurioituneelta, kehotamme sinua olemaan hyväksymättä toimitusta.

Toimitamme tilauksia verkkokaupan kautta vain Suomeen. Desix / Nordic Standard Goods Oy pidättää oikeuden evätä tilaus tarvittaessa.

Toimitus Suomessa (Ei Ahvenanmaa)

Matkahuollon Lähellä-paketti
Voit noutaa tilauksesi valitsemastasi Matkahuollon noutopisteestä saapumisilmoituksen saatuasi.

Matkahuollon kotiinkuljetus
Matkahuolto soittaa kuluttajille ja sopii toimituksesta ilmoittamaasi osoitteeseen. Yritysasiakkaille toimitus ilman erillistä ilmoitusta.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tuotteet seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli toimitusaika pitenee merkittävästi, asiakaspalvelumme pyrkii olemaan yhteydessä tilaajaan mahdollisimman pian. Mikäli sinulla on erityistoiveita toimitusajan suhteen, ota yhteyttä p. 044 518 4438 tai myynti(at)desix.fi

Toimituskulut

Toimituskulut sisältävät pakkaus-, käsittely- ja postituskulut.

Toimitus Matkahuollon noutopisteeseen 4,9 €

Matkahuollon kotiinkuljetus 15 €

Yritysasiakkaille hinta määräytyy toimituksen painon mukaan.

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkomaksuna tai luottokortilla tilauksen yhteydessä. Kun käytät verkkomaksua, muista palata takaisin verkkokauppaan pankin sivuilta, jotta maksu kirjautuu järjestelmäämme. Ellei toisin ole sovittu, DESIX / Nordic Standard Oy:llä on oikeus veloittaa sinua tilauksen yhteydessä. Yritysasiakkaat voivat valita maksutavaksi myös laskun. Laskutuksen tai osamaksun yhteydessä DESIX / Nordic Standard Goods Oy tai sen yhteistyökumppanit voivat hankkia luottotietosi kolmannelta osapuolelta. DESIX / Nordic Standard Goods Oy varaa oikeuden olla tarjoamatta kaikkia maksutapoja kaikkina aikoina tai vaihtoehtoisesti ehdottaa maksutavan muutosta, jos valitsemasi maksutapa ei jostain syystä toimi tilausta täytettäessä. Huomaa, että käytettävissä olevia maksutapoja koskevat rajoitukset on ilmoitettu verkkokaupassa ja suosittelemme tutustumaan niihin ennen tilauksen tekemistä.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
P. 020 718 1830
Y-tunnus 2122839-7

Alennuskoodit

Alennuskoodit ovat kampanjakohtaisia. Syötä tilausta tehdessäsi alennuskoodi sille varattuun kohtaan. Etu huomioidaan tilauksen loppusummassa.

Vaihto- ja palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajille 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Suomessa voit jättää palautettavan tuotteen Matkahuollon kuljetettavaksi ns. asiakaspalautuksena. Täytä palautuslomake ja postita se palautettavan tuotteen mukana. DESIX / Nordic Standard Goods Oy maksaa palautuksen postimaksun Suomessa.

Tuotteet on palautettava käyttämättöminä ja virheettöminä alkuperäispakkauksissaan. Asiakas vastaa itse kustannuksista, mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa tuotepalautuksen aikana.

Palautusosoite:

DESIX / Nordic Standard Goods Oy
Juuritie 7 F
03100 Nummela, Finland
Sähköposti: myynti(at)desix.fi
Puhelin: +358 44 518 4438

Tilauksen muuttaminen tai peruuttaminen

Maksettuasi tilauksen et voi enää tehdä siihen muutoksia. Ota puhelimitse yhteyttä DESIX / Nordic Standard Goods Oy:n asiakaspalveluun p. 044 518 4438 tai sähköpostitse myynti(at)desix.fi

Asiakaspalvelumme palvelee arkipäivisin klo 8–16.

Tuotevirheet

Mikäli asiakas havaitsee, että verkkokaupasta ostetussa tuotteessa on sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukainen virhe, voi asiakas halutessaan tehdä tätä koskevan reklamaation. Reklamaatiot on tehtävä mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen verkkokaupassa ilmoitettuja yhteystietoja käyttäen. Mikäli reklamaatio johtaa tuotteen palautukseen, vastaa DESIX / Nordic Standard Goods Oy tästä aiheutuvista kuljetuskustannuksista.

Kun reklamaation kohteena ollut tuote on palautettu ja reklamaatio on todettu aiheelliseksi, DESIX / Nordic Standard Goods Oy maksaa asiakkaalle sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisen hyvityksen. DESIX / Nordic Standard Goods Oy pyrkii tekemään suorituksen kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa päivästä, jona DESIX / Nordic Standard Goods Oy on vastaanottanut reklamaation kohteena olevan tuotteen, mutta suoritus voi viipyä tuotteen luonteesta riippuen. Mikäli reklamaation johdosta palautettu tuote ei ole sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti virheellinen, DESIX / Nordic Standard Goods Oy voi hylätä reklamaation ja asiakkaalta voidaan tällöin periä tuotteen palautuksesta asiakkaalle aiheutuvat kuljetuskulut.

Nämä yleiset ehdot eivät rajoita asiakkaan sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisia oikeuksia eikä elinkeinonharjoittajan lakisääteistä tuotevirheisiin sovellettavaa virhevastuuta mukaan lukien oikeutta vaatia virheen korjaamista tai tuotteen korvaamista uudella.

Muut ehdot

DESIX / Nordic Standard Goods Oy ei vastaa siitä, että verkkokaupassa myytäviä tuotteita olisi aina saatavilla eikä verkkokaupassa olevista kuva- tai painovirheistä, virheellisistä hinnoista tai virheellisistä tiedoista tuotteen varastotilanteessa. Mikäli asiakkaan tilaamalle tuotteelle on ilmoitettu virheellinen hinta, DESIX / Nordic Standard Goods Oy ilmoittaa asiasta asiakkaalle ja odottaa asiakkaan hyväksyntää korjatulle hinnalle ennen tilausprosessin jatkamista. Verkkokaupassa olevat kuvat ovat tarkoitettu ainoastaan esimerkkikäyttöön eivätkä takaa asiakkaan vastaanottamien tuotteiden määrää tai tuotteen tarkkaa ulkonäköä, toimintaa tai alkuperää. DESIX / Nordic Standard Goods Oy ei ole vastuussa mistään tiedoista, joita kolmannet osapuolet ovat antaneet verkkokauppaa varten.

Tilaajan on oltava 18 vuotta täyttänyt.

Huomioithan, että ette voi listata DESIX / Nordic Standard Goods Oy tuotteita mihinkään AMAZON verkkokauppaan ilman erillistä sopimusta DESIX / Nordic Standard Goods Oy:n kanssa.